Hola a todos! Pues mirad, resulta que es el cumpleaños de una amiga y le hacemos un vídeo cantando (o más bien destrozando...) sus canciones preferidas, y a mí me han pedido que haga la introducción de esta canción
"Sol Sim Les llums s'han apagat, han tret el pastís, Sol aplaudien els pares,els tiets i els amics Sim tots alhora agrupats en únic crit: Do "Que demani un desig, que demani un desig" Sim I tu, nerviosa, com sempre que et toca ser el centre d'atenció Do Re Do has fixat els ulls en un punt imprecís del menjador
un segon, dos segons, tres segons, quatre i cinc."
y entonces despues de la intro, el primer trozo de cancion
"Els teus ulls cavalcaven buscant un desig les espelmes cremaven i alguns dels amics t'enfocaven amb càmeres de retratar una veu comentava: "ai, que guapa està" i jo en el fons m'acabava el culet de la copa decidit a trobar un raconet adequat per fer-me petit, petit Del tamany d'una mosca, del tamany d'un mosquit"
podrias tocar los acordes con un patron simple como por ejemplo.....
et torno a passar la intro que els acords no havien quedat ven separatas ;-)
"Sol---------------------------Sim Les llums s'han apagat, han tret el pastís, ------------------------------Sol aplaudien els pares,els tiets i els amics -------------------------Sim tots alhora agrupats en únic crit: ----------------------------------Do "Que demani un desig, que demani un desig" ------------Sim I tu, nerviosa, com sempre que et toca ser el centre d'atenció Do-----------------------Re------------- Do has fixat els ulls en un punt imprecís del menjador
un segon, dos segons, tres segons, quatre i cinc."
Os cuento: ya he grabado un trozo de canción y creo que va bastante bien, peeeero para que quedara bien del todo me gustaría añadir un carillón en la parte en que dice "un segon, dos segons, tres segons" porque después de decirlo suena uno. El problema es que no sé qué 3 notas son. Tengo la intuición que la primera es un fa# (el del final, el más agudo) pero las otras dos... ni idea. Alguien me podría ayudar por favor? Ah, y como soy muy cutre y no tengo ningún carillón, ni xilófono, ni nada parecido en casa uso uno virtual, es este: http://dl.dropbox.com/u/286412/CURSO2010-11/placophone.swf